سایت رسمی شرکت ملی نفت ایران

سایت رسمی شرکت ملی نفت {{ آزمونها واستخدامهای شرکت ملی نفت ایران }}

سایت رسمی شرکت ملی نفت ایران

سایت رسمی شرکت ملی نفت {{ آزمونها واستخدامهای شرکت ملی نفت ایران }}

جهت تسهیل در استخدام های رسمی وقرارداد ی شرکت نفت ایران این سایت راه اندازی شده است

کلمات کلیدی

سوالات استخدامی شرکت نفت

سوالات ازمون استخدامی شرکت نفت

دفترچه سوالات تخصصی همه رشته های ازمون اعزام فرهنگیان در سال1403

دانلود سوالات سال1403 ازمون اعزام به خارج فرهنگیان

دانلود دفترچه سوالات تخصصی وعمومی اعزام فرهنگیان در سال1403

دانلود ازمون اعزام فرهنگیان به خارج رشته ریاضی 1403

سواللات ازمون اعزام سال97 رشته ریاضی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته مدیریت معاونت

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته فیزیک

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته اموزش ابتدایی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان ار سال1376تا سال1397 همه رشته ها

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت گاز سال۹۲

دفترچه استخدامی شرکت نفت در سال۱۴۰۱

منابع ازمون استخدامی شرکت نفت در سال1402

دانلود رایگان اصل سوالات استخدامی علوم ازمایشگاهی

سوالات استخدامی بهداشت محیط تاسال1400

دانلود رایگان سوالات استخدامی وزارت بهداشت رشته مامایی از 1395تا1400

سوالات استخدامی علوم ازمایشگاهی از سال1397تا1400

دانلود کارنامه های قبولی رشته ابتدایی اموزش پرورش

نمونه سوالات رایگان مامایی استخدامی سال99

دفترچه سوالات مامایی رایگان تامین اجتماعی

دفترچه ازمونهای استخدامی علوم ازمایشگاهی

دانلود فایل کامل سوالات استخدامی کارشناس

تشخیص طبی

نمونه سوال استخدامی رادیولوژی

نمونه سوال استخدام کارشناس رادیولوژی

سوالات رادیولوژی ویزه استخدام97

سوالات رادیولوژی استخدامی وزارت بهداشت

دانلود رتیگان سوالا کارشناس پرتو شناسی

سوالات استخدامی شرکت نفت سال97

به گزارش شرکت نفت ،‌ یک مقام مسئول آخرین برنامه ها و تصمیم گیری‌ها برای بهبود وضعیت حقوق، دستمزد و خدمات کارکنان قراردادی صنعت نفت در سال 96 را تشریح کرد.
 
به گزارش انرژی نیوز، با گذشت حدود پنج سال از آغاز تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی مدت موقت که بیش از 40 هزار نفر از کارکنان صنعت نفت را شامل شد، همچنان نارضایتی‌ها از ساماندهی نشدن وضعیت حقوق و مزایای آنها ادامه دارد.
 
تا آنجا که بیژن زنگنه وزیر نفت چندی پیش و در سال پایانی از دولت یازدهم با تاکید براینکه کارکنان مدت موقت صنعت نفت هم اکنون شرایط قابل قبولی ندارند و وضعشان را باید درست کنیم، از تلاش برای بهبود وضعیت این قشر از کارکنان صنعت نفت خبر داده و حتی اخیرا کمیته‎ای برای بررسی و سامان‌دهی این نیروها در سطح شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع وزارت نفت تشکیل شده است.
 
از سوی دیگر «محسن دلاویز» مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت هم اخیرا در گفتگو با سایت وزارت نفت با اشاره به لزوم ساماندهی نیروهای قراردادی شاغل در وزارت نفت، بهبود حقوق و مزایای پرداختی به این کارکنان و ایجاد امنیت شغلی بیشتر برای آنان را از اهداف اصلی طرح عنوان و تصریح کرده بود: امکان انعقاد قراردادهای بلندمدت‎تر با بخشی از نیروهای قراردادی کنونی وجود دارد و این موضوع در حال بررسی است.
 
رضا خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیرصنعتی هم با بیان اینکه برای رسیدگی به مشکلات کارکنان قرارداد مستقیم، دو برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت عملیاتی در نظر گرفته شده است، گفته است: در برنامه کوتاه‌مدت، قرار است با افزودن برخی گزینه‌ها به آیتم‌های حقوقی کارکنان قرارداد مدت موقت و مدت معین، حقوق و مزایای آنان مقداری افزایش یابد تا از این طریق، بتوان به‌طور موقت، به بهبود معیشت آنان تا حدودی کمک کرد.
 
برنامه ویژه برای کارکنان قراردادی نفت در سال 96
 
یک مقام مسئول در وزارت نفت در گفتگو با انرژی نیوز با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارکنان قراردادی صنعت نفت فعلا منتفی است، گفت: برای سال آینده بهبود وضعیت حقوق و افزایش دسترسی کارکنان قراردادی به برخی از خدمات رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با تاکید بر اینکه یکی از مسیرهای قانونی تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان قرارداد مدت موقت و معین نفتی به رسمی صرفا برگزاری آزمون استخدامی است، تصریح کرد: تا امروز هیچ مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی اخذ نشده و بعیده است که سال 96 آزمونی هم برای شرکت کارکنان قراردادی نفت برگزار شود.
 
این مقام مسئول در تشریح برخی از مهمترین برنامه‌هایی که برای بهبود وضعیت حقوق، دستمزد و قراردادی کارکنان قراردادی صنعت نفت در سال 96 پیش بینی شده است، بیان کرد: به بهبود وضعیت حقوقی و معیشتی، ایجاد امنیت خاطر شغلی برای کارکنان و بهبود این گروه از کارکنان، ایجاد نظام انگیزشی حقوق و مزایا، ارائه خدمات درمانی به کارکنان قراردادی به طوری‌که گام‌های اولیه برای رایزنی و حصول توافق با سازمان تامین اجتماعی جهت ارائه خدمات درمانی به کارکنان قراردادی از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برداشته شده از جمله این اقدامات است.
 
به گزارش انرژی نیوز، در ادامه اجرای برنامه میان‌مدت سامان‌دهی به وضعیت حقوقی، رفاهی و مزایای کارکنان قرارداد مستقیم، به‌طور قطع، ضمن رسیدگی به وضعیت ساعات اضافه کار، عیدی و پاداش، بهره‌مندی از نفت کارت، خدمات درمانی ویژه نفت، برخورداری از امکاناتی همچون مجتمع تفریحی محمودآباد و زائرسرای مشهد و دیگر اماکن اقامتی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی نفت و بهره‌مند شدن از تسهیلاتی همچون وام‌های مسکن، خودرو و خرید کالا نیز برای کارکنان قراردادی، میسر خواهد شد.
 
بر اساس اعلام مسئولان وزارت نفت این اقدامات هرگز به معنای تبدیل وضعیت و استخدام نیروهای قراردادی نبوده بلکه به دلیل وضع نامطلوب میزان دریافتی کارکنان قراردادی با نظر مساعد وزیر نفت به منظور بهبود وضع معیشت آنها انجام می‌شود.
جزییات آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اعلام شد/ زنان هم در آزمون نفت پذیرش می شوند شرکت ملی نفت ایران، با انتشار اطلاعیه ای جزییات آزمون استخدامی و رشته های تحصیلی دارای صلاحیت برای حضور در آزمون استخدامی پیش روی این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار NIOC، شرکت ملی نفت ایران با برگزاری آزمون استخدامی در سال آینده، نیروهای خود را برای فعالیت حرفه ای در ۱۷ استان کشور انتخاب می کند.

بر این اساس، دور جدید آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، از میان داوطلبان زن و مرد صورت می گیرد.

رشته های پذیرش نیروی انسانی در ۴۵ گروه شغلی دسته بندی شده و داوطلبان پذیرش شده در آزمون کتبی، پس از مصاحبه در ۱۷ استان کشور مشغول به کار خواهند شد.

همچنین در آزمون آینده استخدام در شرکت ملی نفت ایران ، در رشته هایی همچون کارشناسی علوم آزمایشگاهی، کارشناسی آزمایشات پزشکی، کلرشناسی پرستاری ، کارشناسی گفتاردرمانی، کارشناسی پرتودرمانی،دکترای داروسازی، کارشناسی امور حقوقی و قراردادها، کارشناسی حسابداری و مالی و مهندسی صنایع از میان خانم ها نیز پذیرش و استخدام به عمل خواهد آمد.

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران از هشتم تا پانزدهم اسفند ماه جاری خواهد بود.

پیشتر نیز مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از اخذ مجوز برای جذب ۲۶۷۶ نیروی جدید در در شرکت ملی نفت ایران خبر داده بود .

عباس خنیفر گفته بود جذب نیروی انسانی کارآمد به عنوان یکی از برنامه های اصلی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران محسوب می شود و بر همین مبنا ۲۶۷۶ نیروی جدید از میان دانش آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر جذب صنعت نفت خواهند شد.

 وی تاکید کرد:تمامی این تعداد نیروی جدید برای تصدی سمت های مناطق عملیاتی جذب خواهند شد و هیچ جذب نیرویی در تهران صورت نخواهد گرفت.



جزییات بیشتر در سایت آزمون شرکت ملی نفت ایران / کلیک کنید


دانلود سوالات استخدامی شرکت نفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی